IFAT EURASIA FUARI 12.05.2015

Mehmet Yüceyurt

ENTA Genel Müdürü

“Son Yillardaki En Verimli Fuardi”

“Günümüzde tüm sektörlerde oldugu gibi pazardaki yeni olusumlar, rekabetin yogun bir sekilde yasandigi ortamlari doguruyor. Sadece kaliteli hizmet vermek, malzeme ve imalat yapmak, basari elde etmek ve satis yapabilmek için yeterli degil. Çünkü günümüz kosullarinda tüketiciler ayni hizmetin degisik fiyat kalite ve biçimleri ile karsilasabiliyor, ihtiyaci olan mal ya da hizmetin degisik alternatifler arasindan seçme sansina sahip olabiliyor. Ihtisas fuarlari, mevcut iliskiler üzerindeki faydasinin yaninda yeni yüzlerle karsilasmak adina da önemli. Yüksek ilgi düzeyine sahip ziyaretçilere firmamizin tanitimini yapmamiz açisindan bulunmaz bir firsat olarak görüyoruz. Fuar’daki katilimci firmalar, yeni bayiler ve distribütörlerle biraraya gelip yeni baglantilar kurabiliyorlar. IFAT Eurasia, çevre sektörüne ait birçok isletmeyi biraraya getirdigi için katilimci firmalarin kendi çabalariyla bulup ulasamayacagi yurtdisi firmalari ve baglantili bayileriyle, bunlara ihtiyaç duyan firmalari bulusturma firsatini vermesi açisindan verimli oldu”.

“IFAT Eurasia’nin, Türkiye’de bu sektörde son yillarda yapilan fuarlar içinde en verimlisi oldugunu düsünüyoruz. Irak, Iran ve komsu ülkelerden gelen ziyaretçileri Türkiye’deki bu sektörde is yapan firmalarla bulusturdu. IFAT Eurasia sayesinde firmamiz yerli ve yabanci müsterileriyle yüz yüze iletisim kurarak, firma tanitimimizi bizzat müsterilerin kendilerine, araya baska herhangi kisi ya da kitle iletisim aracini sokmadan gerçeklestirebildi. Mevcut müsterilerimizle de bir araya gelme firsatini yakaladik. Ilerde is baglantilari kurabilme ihtimali olan potansiyel müsterilerle de karsilasma sansina sahip olduk”.

“Firmalar, giderek zorlasan rekabet kosullari içerisinde bir yandan yeni ve kaliteli üretim teknolojileri gelistirmeye, bir yandan rakiplerini izlemeye, bir yandan da mevcut ve potansiyel müsterilerine ulasmaya, onlarin düsünce istek ve beklentilerini belirlemeye çalisiyor ve haliyle son derece zorlaniyorlar. Bu tip fuarlar çevre sektörüne ait pek çok isletmeyi fuar alaninda biraraya getiriyor. Böylece bu isletmeler arasinda gelecege yönelik bilgi paylasimlarinin yapilmasina ve is ortakliklarinin kurulmasina olanak saglayabilecegini düsünüyoruz. Biz katilimci firmalar için anahtar konumda olan müsterilere gösterilen konukseverlik, Fuar dönemi boyunca yakindan ilgilenilmesi ve birebir yapilan toplantilar mevcut iliskilerin saglamlastirilmasi yönünde önemli adimlarin atilmasini saglayacaktir”.